02 januar, 2009

Godt Nytår

2008 er slut.



Det er forsvundet mellem hænderne på mig. Jeg syntes egentlig lige, at det har været jul og sommer. Men 1-2-3, så var det jul igen.



Det har været et år præget af, at vi i dagligdagen har skullet vænne os til, at vi ikke længere skal deltage ligeså meget i Thors liv som hidtil.
Han er gået fra dreng til ung mand, der selv tager sine beslutninger, som vi så nogengange må forsøge at guide i en lidt mere fornuftig retning.

Men i det store hele, er han nu en rimelig fornuftig ung mand. Vi kan da heldigvis tale med ham om tingene, uden de helt store problemer.

Dansen fylder jo stadig meget hos ham. Han fulgte for første gang i sommers sit drengehold i street/break til døren ved danseskolens årlige afslutningsshow .



Ikke et øje var tørt. Den lille gut på billedet ved siden af Thor er bare 5 år gammel. Sej knægt.


Der udover, har vi været med ude og se ham optræde forskellige steder i løbet af efteråret. Bl.a. halloween på Husum Torv og i City2, Tåstrup hvor dette billede er fra.




Det største der er sket i vores dagligdag i den seneste tid, er Maria. Vores nye svigerpige.


En rigtig sød pige, med ben både i næsen og solidt plantet i mulden. Ikke så meget tøsefnidder der. Thor har lært Maria at kende på danseskolen, hvor hun er igang med en uddannelse, hvorfor hun tager 3 måneder til L.A. på torsdag. Stakkels, Stakkels Thor.


Maria er danser for MGP Nicolaj, så nu har vi også været til "koncert" med ham i Spinderiet i Valby. Jeg håber ikke at Nicolaj bliver for ked af det, når jeg skriver, at det faktisk kun var for at se Maria danse, at vi kom.



Du vil blive savnet - min pige. Men vi ønsker dig en rigtig god tur, og vi håber, at du får så meget ud af det.


Så vil jeg egentlig bare ønske alle mine læsere et super godt 2009.




Ditte, nærmest på vej til mors føs'dag.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Rigtigt godt nytår, Ditte! Sikke et år....
Knus,
Britt