28 oktober, 2008

Efter en weekend i det svenske,

Efter en weekend i det svenske......



Hvor jeg tilbragte fredag aften i selskab med den nye dvd fra dem her:



Hvor der for alvor blev kigget / gramset / nusset og aet på garn (læs: Kun indkøbt en lille smule, billeder følger).

Hvor jeg fik afsluttet mit æblegrønne topstykke (ligger nu og venter på en ledig stund til vask og tørring) som jeg købte i Silkeborg.

Hvor jeg fik slappet af og hygget igennem med dejlige veninder.

Hvor jeg fandt ud af, at panodil ikke virker (ikke for mig, der skal noget stærkere til).

Hvor jeg fik genoplevet ca. ½ nr. 1 og hele nr. 2 Pirates of the Caribbean film. (Tak Johnny, fordi du har sagt ja til at lave nr. 4)



Hvor jeg fik startet på Hvirvelstrøm og nu er igang med den 3. af 15 kiler (billeder følger).

Ditte, nu tilbage på job, frarøvet kostbar tid fra strikketøjet........

3 kommentarer:

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Uha, jeg er også på den 3. kile ;) Vi kan lave et kapløb ;)

Det lyder nu som om, at det har været en skøn tur!

Ditte sagde ...

Næh.... Ingen kapløb her, men jeg følger med på din blog.

Ditte sagde ...

Næh.... Ingen kapløb her, men jeg følger med på din blog.