09 august, 2008

Så så man lige mig....


Jeg har jo godtnok prøvet at skjule det, men det er vel ikke rigtig nogen hemmelighed, at jeg har taget 20+ kg på efter at smøgerne blev droppet.


Og det der med kure = snitte måle og veje i timer hver dag, det hænger bare ikke sammen med vores hverdag.


Så må løsningen jo være - generelt at putte mindre indenbords og komme igang med noget træning af en slags.


Hvis nu det bare var så let, at man kunne slippe med at købe diverse fitness dvd'er og instrumenter. Ja, i så fald, ville jeg være en streg i luften.
Men man skal jo også bruge dem. Derfor har hanhunden nedlagt veto imod flere af slagsen.


Men så var det jo lige...... at jeg ude i vores genbrugs biks fik besøg af en kunde, som gerne ville have noget af mit kollektionsprøve tøj, og om jeg så måske ville bytte....... den er faktisk så godt som ny, men hun var begyndt på noget spinning med en veninde. Skal - skal ikke? .....SKAL.


Så nu er jeg igang. Jeg har lovet mig selv, og nu også jer, at jeg vil/skal bruge dyret

  • mandag - 20 min.
  • onsdag - 1 time.
  • fredag - 20 min.
  • søndag - 1 time.

Så skal der vel for sørensen snart kunne måles en eller anden form for resultat.

Så så man lige mig!!!




Ditte, på vej imod en mindre udgave.

4 kommentarer:

Fríða sagde ...

lykke til med projektet, lyder som en fornuftig plan. og så har du jo i hvert fald undskyldningen med smögerne, det har jeg ikke og har alligevel taget 10kg på siden sidste sommer!
kh.fra Island
Frida

annestuds sagde ...

Kære Diite
Vejning af madvarer er heller ikke mig. Et par uger med Vægtvogternes brevkursus og så kunne jeg det.
Erstat noget af kødet, brødet, kartoflerne, pastaen m.m. med massevis af grøntsager og frugt.
Det har jeg gjort hele vinteren og der er røget 17kg. og så NUL citronkage !! :-))))
Vægtvogterne - min ven - er bare gode :-)
Skriv bare efter flere tips.
Kh
Anne

Susan sagde ...

Hej Ditte
Hvor er det godt at se dig igen:-)
Flot at du er holdt op med at ryge.....og de 20 kilo kæmper vi vel alle med!!!!
Nu elsker jeg jo systemer og tabeller når jeg skal tabe mig, så kan jeg bedre bevare fokus, så jeg har lige fundet ind her madlog.dk og det er lige noget for mig. Her holder jeg så øje med hvor mange kulhydrater jeg spiser pr. dag og det virker på 10 dage minus 3.2 kilo så nu er der kun 10-15 kg.tilbage.
Mange knus og kram til dig fra mig.

Unknown sagde ...

Held og lykke med projektet. Jeg kender alt til udfordringen med at holde fast. Mit gennebrud kom, da jeg opsatte et bonus program for mig selv. I alt sin enkelthed udløser 25 ganges motion en bonus. Bonus er, at jeg kan købe en lækker luksusagtig ting til mig selv. Barnlig, ja. Men det virker. Måske det kan inspirerer dig lidt.