27 august, 2008

På tur til Drakeberga


Hende her havde inviteret. Og hvem kan så sige nej? Ja, jeg kan altså ikke.


Så fredag morgen kørte den 4-hjulede mod det svenske. En hel weekend med strik sammen med andre skønne ligesindede tøser.


Lørdag formiddag kørte vi ind til Kristiansstad og besøgte den skønne Helylle. Og ja, der blev købt en anelse ind.


Et lille kit med børne dödskalle vanter. Så er Alba (min 6-årige niece)sikret varme hænder til vinter. De 3 nyeste Dropshæfter (til bare 8 kr/stk.) og en fin nål til min FLS (billede må vente, fotografen løb tør for strøm)


Sådan en weekend i strikkepindenes tegn kan godt hjælpe lidt på strikkekurven.


Jeg fik bl.a. færdiggjort min FLS




Fakta:


FLS strikket i 2 tråde angora. Og den er ganske bestemt hot. I alle henseender.
Så jeg har straks regnet lidt, og slået op til en mere. Denne gang strikkes den i en enkelt tråd Drops Alpaka. Så kan jeg nemlig få mig en lidt tyndere udgave også.





Derudover fik jeg strikket den lille bolero til Thors ex næsten færdig. Jeg skal lige finde den rigtige sy teknik til at gøre knaphullerne lidt pænere. Men hun fik lov til at prøve den igår, og der var lykke på alle hylder.



Ditte, nærmest lige vendhjemt fra det svenske.

Ingen kommentarer: