02 august, 2008

Musik & Stand-Up i rå mængder....

Onsdag unormalt meget tidlig morgen, drog ham her




afsted til Langelandsfestivalen, hvor han ved middagstid skulle optræde med noget der lignede dette her:

Denne optagelse er fra Tivoli, hvor de var inde og danse for skolepatruljerne i juni måned.

Det er Thor der danser lige til højre/skråt bagved Sonny. Jeg håber, at hans lille break del gik lidt bedre på Langeland, for den fik han bøffet da de var i Tivoli.

De skal i Tivoli igen den 17. august.

Som betaling for deres optræden, fik de pas til hele ugen, samt backstage pas på dagen.

Så Langeland er blevet indtaget af en flok danseglade unge, som nyder musik og stand-up i fulde drag.

Rapport fra stedet siger at Thor foreløbig har overværet Rune Klan, Infernal, LOC, Martin, ja og sikker en hel masse mere, som jeg ikke lige kan rumme i mit lille hoved.

Jeg er ret sikker på, at dette her var startskuddet som festivaldeltager for den unge mand. (OOh gru ooh rædsel).

Han kommer hjem søndag eftermiddag, Og lur mig om han, når han har væltet rejsetasken i vasketøjskurven og taget et hurtigt bad, vælter omkuld i sengen og vusser sødt til mandag.

Ditte, deres udsendte korrespondent pr. sms fra Langeland

Ingen kommentarer: