08 august, 2008

Jeg skylder.......

da vist nok lige et fødselsdagsgave billede mere. Jeg var jo til strik-in hos Anne S , for snart 14 dage siden, og der fik jeg jo lige en gave fra Pia som jeg jo er i fødselsdagsgruppe med 5 nøgler turkis Safran fra Drops - Totalt ynglingsfarve.

Takker endnu engang.





Jeg har forøvrigt et par pakker tilgode......Hvis det ellers passer PostDanmark. 2 af min fødselsdagspakker er sendt til min gamle adresse, og gud hjælpe mig om PD ikke netop i anledningen af min fødselsdag, har valgtat nedlægge videresendelsen af min post.

Vi bukker og nejer for PD, som nu har sat et par af mine fødselsdagsgruppe medlemmer på ekstra arbejde ud i efterlysning af breve..........FNYS

I mellemtiden har jeg genoptaget min aftenbøn.

Ditte, nu med foldede hænder.....over dynen.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Held og lykke med efterlysningen af brevene, I får meget brug for det! Jeg var ude for det samme med en pakke, jeg sendte, og efterlysningen gav intet resultat - Posten eftersender åbenbart kun et halvt år nu, og kan ikke finde ud af det, hvis der går længere tid end det. Det er sgutte som i gamle dage. :o/

...og tillykke med dagen, da!! :o)