09 august, 2008

En lile opdatering


Bare sådan ganske kort.


Issey Baby mangler kun opsamling af masker til den sidste rille rundt i kanten, og en lille smule montering.


Blues - HF ligger lidt stille. Jeg syntes, at det er s.... irriterende at garnet smitter af. Så man skal huske at tage hensyn til hvor man sidder og man kan være sikker på en blå streg hen over fingrene. I sverige har Sanne B hvide møbler, så jeg måtte sidde og lune måsen i et tæppe. Jeg er nemlig ikke sikker på, at Sanne syntes om hvide møbler med et delvist blåligt skær. Forøvrigt er jeg meget spændt på, om garnet bliver blødere efter vask. Jeg håber. Men det tager alt i alt en hel del af glæden ud af et ellers nok så dyrt strikkekit. ØV.


Alpaka bolero fra Drops - er gået lidt i stå. Har strikket en halv ryg og et forstykke.


Den lyse konfirmations hæklede sag - OVERRASKELSE! Jeg er igang med montering og hækling af den sidste kant rundt på forstykkerne.


FLS - Mangler et ærme.


Ditte, som alligevel har fået lidt fra hånden.

Ingen kommentarer: