22 september, 2006

På utallige opfordringer......

har jeg nu rodet lidt rundt i templaten på siden.
Der var flere, som havde været så venlige at maile til mig om, at min side var svær at læse. Det er hermed taget til efterretning.
Nu håber jeg bare, at siden er blevet mere læsevenlig.



Hele 2 indlæg på 1 uge......

Det går virkelig ikke. Eller gør det? Det bliver det vel nødt til, når det nu er skrevet.

I takt med at jeg har fundet Strikkefestivals garn (til salg) og garn (til strik) frem, er der også dukket andre sager op.



Min "japanske rib" ala Ditte, er efter 4 forsøg - og STRIKE nu tilintetgjort. Jeg bliver i dårligt humør hvis jeg bare tænker på den.



Min turkise ting fra Garnstudio/Amagerstrik, er pt. lagt i skammekrogen. Ærmerne bliver bare ikke pæne. Så....... kan de lære det ka' de.



Så jeg strikker sokker og sokker og sokker.



Men.....



Så var det jo lige, at jeg hos en kær medsøster, faldt lige så lang (eller kort og småfed) som jeg er over/for denne her:




Garnet har jeg faktisk liggende på lageret. Men jeg bliver nok nødt til at dykke i sparebøssen engang efter festivalen, og tage på indkøb efter opskriften/kittet.



I mellem tiden, kan jeg jo så kaste mig over denne her:




Som Gitte, var så sød at gøre opmærksom på, er med i hjemmet i næste uge. Prinsessen vil da se helt skøn ud i sådan en. Så nu må det godt blive næste uge lidt hurtigt.



5 kommentarer:

Anonym sagde ...

jamen Ditte dog......herligt med endnu et indlæg fra dig!
Pisa er sagen - den må du helt sikkert lave!
KH Britt

Anonym sagde ...

Halløj Ditte
Hvad går der dog af dig, 2 indlæg i løbet af kort tid. Hvad skal det dog ikke ende med. Thi Hi
Glæder mig til vi ses om en uges tid.
KH Lise

Fríða sagde ...

dejligt at "se" dig igen så hurtigt! Pisa er virkelig en söd model, og den börnetröje har jeg netop også tænkt at låne fra Hjemmet.
hilsen fra Island
Frida
ps. kan ikke vente til næste fredag, iiihh hvor er jeg spændt!

Anonym sagde ...

Prinsessen? Har Thor været udsat for kønsskifte siden sidst????????
Hilsen Lene

Ditte sagde ...

Rolig nu. Thor er mere mand end han nogensinde har været før(hormonerne raser). Prinsessen er min brors datter på 4 år. Som vist nok har fødselsdag her midt i oktober, så mon ikke en let valket trøje?????