19 september, 2006

Long time no see.....

Sidder du ned?


Godt.


Placer så fødderne solidt på gulvet.


Nu kan du læse videre.



Jo, den er god nok. Det er mig. Thorsmor. Lyslevende.



Jeg tænkte, at jeg hellere måtte give mig tilkende inden vi igen tager afsted til den årlige kæmpe strik-in. Tænk nu, hvis I ikke kan huske mig.


Nå, så må I jo lære mig at kende en gang til. Så mon ikke det går.



Jeg glæder mig helt vildt. Jeg er i fuld sving med at pakke. Eller rettere sagt planlægge hvad der skal pakkes.


Jeg har fundet alt det garn frem, som er til salg. Yes jeg har indset, at mit lager er vokset mig over hovedet, og at hankønsvæsenet i hjemmet, trods alt har brug for sit eget klædeskab.
Der er faktisk en hel del. Så det kan da godt være, at en eller anden kan gøre et godt køb. Hvem ved?


Så er jeg ved at finde projekter frem til vores skønne lørdags workshop. Og hvad skal jeg så ellers medbringe? Sokker? Ja, det er faktisk mest det der ryger over pindene lige for tiden. Så mon ikke der ryger lidt sokkegarn med i tasken.


Jeg glæder mig helt vildt meget til at vi ses.


På gensyn næste fredag.

4 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

tak for advarslen først i indlægget ;-)
Dejligt at høre at der stadig er liv! Det bliver spændende at se hvad du har med til Svendborg - jeg har vist også "lidt" der kan tåle at komme ud af huset ;-) Og sandsynligheden for at jeg/vi kan lade være med at købe noget på festivalen er mindre end mikroskopisk!
Glæder mig til vi ses
Hilsen Britta

Vivian sagde ...

A wa' - hvem er dét...? Du må altså ikke lege med Dittes computer!! ;-))

Nåja, Strikkefestival - jeg vil tænke på jer fra en terrasse i Athen - og måske komme med et gæt på hvor mange gange på en aften du går i seng...???

Dejligt med et livstegn!

KH Vivian

Ditte sagde ...

Ok, måske vi skal starte en konkurrence?
Man kunne vel udlodde et nøgle garn eller lign.

Christa sagde ...

Hej Ditte!
Dig glemmer man da ikke bare sådan lige :-))
Er du blevet færdig med den der flotte fra Garnstudio?? Rib, V-hals og hulmønstermanchetter?
Ses :-))))))
Christa